Haastatteluita ja palautetta painottava – hyötykustannussuhteeltaan tehokas

II KÄYTÄNTÖ

7. Millainen on palaute-Delfoi-prosessi?

7.3 Haastatteluita ja palautetta painottava – hyötykustannussuhteeltaan tehokas

  • Delfoi-menetelmässä korostuu kasvokkain haastattelut ainakin alkuvaiheen lähtökohtana, tietotekniikka ja sähköiset haastattelut ovat mukana jokaisessa nykyajan sovelluksessa
  • Delfoi-soveltamisessa on kysymys niin prosessia johtavan Delfoi-managerin kuin osallistuvien panelistien ja muiden osallistuvien tahojen oppimisesta
  • Delfoi-menetelmä on hyötykustannussuhteeltaan hyvä, raskaus on näennäistä, koska soveltamisen vääntömomentti on suuta.
Kuva. RD Aluekehityksen asiakkaat ovat pitäneet toteutettuja Delfoi-svoellushankkeita hinta-laatusuhteeltaan hyvinä. Kuvassa asiakastyytyväisyystutkimuksen tuloksia, kun RD Aluekehityksen toiminnasta oli kulunut neljä vuotta. Tutkimuksen tekijä teologian maisteri Kaarina Myllylä, 1998.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google photo

Olet kommentoimassa Google -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s